17 de desembre del 2014

Converses amb el Quim (45)

In fraganti
‒Però...!?!?!? Però...?!?!?! US ESTEU FENT PETONS AMB LLENGUA?!?!?!?! QUIN FÀSTIC! US PASSEU MICROBIS I BAVES!!!

Permanència i evolució dels estereotips

‒Però, a veure, de vosaltres dos, ¿qui es va agenollar davant de l'altre per dir-li si es volia casar amb ell?

Comprar llaminadures
‒Mama, em recordo que allà hi havia una llaminadureria. ¿Hi podrem anar?

Atraccions

‒¿Això és un tiovivo?
‒Sí. I en català es diu cavallets.
‒¿Saps què és el contrari d'un tiovivo?
‒No.
‒Una tía muerta. Ha, ha, ha!!!

Ensenyament reglat
‒Com que t'agrada dibuixar, ¿voldries que t'apuntéssim a classes dibuix?
‒No. Vull dibuixar el que jo vulgui, i no el que ells em diguin.

Aprendre japonès
‒Hi ha un traductor molt bo de japonès. I mira que és difícil, aprendre japonès!
‒¿Sí?
‒Home, imagina't només aprendre a escriure com ells.
‒¿Com escriuen?
‒Amb aquella mena de dibuixos de ratlletes, home!
‒Ah, sí. Llavors, ¿poden escriure en lletra lligada?

Lloc de sobra
‒Per favor, Quim, si tens lloc de sobra!
‒No! No tinc lloc de sobra! Tinc lloc de falta!