12 de juny del 2014

Fotoprix es disculpa

Després de publicar l'última entrada, Fotoprix s'ha posat en contacte amb mi per demanar-me disculpes. Tenint en compte que l'empresa no quedava gaire ben parada, em sembla just reproduir l'intercanvi de missatges que hem tingut.

1. Missatge meu 

Hola,

Arran d'un escrit al meu blog, titulat Indignació al Fotoprix i que vaig enllaçar a través de Twitter, m'heu demanat disculpes en un tuit i també que em posi en contacte amb vosaltres en aquesta adreça. Aquí em teniu, doncs.

Vagi per endavant que agraeixo les vostres disculpes.

Salutacions,

G.

2. Resposta de Fotoprix

Bon dia, G.,

Primer de tot, volem donar-te les gràcies per haver-te posat en contacte amb nosaltres.

Voldríem parlar amb la franquícia o encarregat i saber com ofereix i a qui ofereix aquest servei per tal de millorar la relació amb els nostres clients. És un servei demandat i que es sol·licita, però entenem que aquesta manera d'oferir el servei, i més per a un nen o nena, no és evidentment la més adient, ni es tracta del públic al qual es pretén arribar.

Et demanem les més sinceres disculpes.

Moltes gràcies,

Departament Web

3. Resposta meva

Bon dia,

Us agraeixo l'interès. La botiga on em va passar és la del carrer Tal número tal de Barcelona.

Salutacions,

G.


*He corregit les faltes del seu missatge. Ehem.