5 de març del 2011

Converses amb el Quim (IX)

T'acompanyo a l'hospital
-Quim, quan la Laura hagi de néixer, jo hauré d'anar a l'hospital, ¿saps?
-Jo vindré amb tu, no vull quedar-me sol.


Globus (I)
-¿Te'n recordes, de com es deia això que posen dins dels globus perquè s'enlairin sols...?
-Sí. Inflamació.


Globus (II)
El Quim té un globus que s'ha anat desinflant una mica. Li pregunto:
-¿Què li ha passat, a aquest globus?
-Té una desinflació.


Menjar saludable
-Quim, ¿vols un Huesitos? Ai, si no saps què és!
-Sí que sé què és! És un petó!
-Ha, ha! Un "besito" no! Un Huesitos!


Sentit de família (I)
-¿Saps què li ha passat al papa aquest matí? Doncs que ha apagat el despertador i s'ha tornat a adormir! Si no l'arribo a despertar jo, hauria arribat molt tard a la feina.
-Doncs jo volia que apagués el despertador i es quedés aquí amb nosaltres.


Sentit de família (II)
-Quim, ¿què et sembla si vas tu sol a comprar un gelat per les postres?
-No! Jo sol no! No tinc diners.
-Doncs jo te'n dono i ja està. Hi vas sol, ¿d'acord?
-Però no puc, sol! Em trepitjaran com al Patufet!
-Home, Quim, tampoc no ets tan petit!
-No, sol no hi vull anar...
-¿Per què no?
-Hi anem els tres perquè som una família.


Conduir
-Mama, ¿tu no condueixes?
-Mira, jo abans conduïa una mica, però fa molt de temps que no ho faig i ara n'hauria de tornar a aprendre.
-Però mama, n'hauries de saber.
-Sí, suposo que algun dia me n'hauran de tornar a ensenyar.
-Mira, jo t'ensenyo com es fa. Es fa així [i estira els braços i tanca les mans com si agafés un volant!].