23 de gener del 2013

Converses amb el Quim (34)


Falsos amics
El Quim es mira els noms de les notes escrits a les làmines d'un metal·lòfon, i em pregunta:
-Mama, si hi ha una nota que es diu "si", ¿per què en anglès no es diu "yes"?

Cal·ligrafia
El Quim i jo fem la llista de la compra. Em toca apuntar "formatge", i ho escric en lletra majúscula.
Quim: -Mama, ho has escrit malament!
Mama: -¿Malament?
Quim: -Sí! Has escrit "format-sis-e"! La "G" s'escriu amb aquest palet recte!!!

L'himne del Barça
Quim: -#Una bandera és sa germaaaaaaaaana!#
Mama: -Ha, ha! Diu "ens agermana", Quim!
El Quim escolta de nou l'enregistrament unes quantes vegades, i al final conclou:
Quim: -Mama, diu "és sa germana" perquè jo no sento la ena!!

Hulk
Son pare té forats a les aixelles d'una samarreta. Fa veure que es torna gros i que per això l'ha foradada.
Papa: -¿Ho veus? Sóc com el Hulk! Em faig gros i estripo la roba!
El Quim, que sovint trinxa els pantalons, duu pegats als que duu posats, a l'altura dels dos genolls, i li respon:
Quim: -Jo també sóc el Hulk! Per això la mama em va posar aquests pegats als pantalons!!

Pestanyes i desitjos
Mama: -¿Què? ¿Ja has bufat la pestanya?
Quim: -Sí.
Mama: -¿I has demanat un desig?
Quim: -Sí. Que tu i el papa no em castigueu mai!
[Nota: Hi ha vegades que té desitjos més altruistes, com ara que no ens posem mai malalts.]