21 d’octubre del 2012

Converses amb el Quim (31)

Ajuda a la dutxa
-¿Qui vols que t'ajudi a dutxar-te, el papa o jo?
-Millor tu, que ets més guapa.

Gall dindi
-¿Gall dindi en castellà es diu gallo dindio?

Eleven
-Mama, ¿què volia dir eleven?
-Onze.
-Ah, sí. ¿Dotze i tretze es diu twoleven i threeleven?

Fent de teacher a la Laura
-Laura, digues: one!
-An!
-Digues: two!
-Tu!
-Digues: three!
-I!
-Digues: four!
-Fo!
-Digues: five!
-Fai!
-Digues: six!
-I!
-Digues: seven!
-Eve!
-Digues: nine!
-Nai!
-Digues: ten!
-Tè!
-Molt bé, Laura! Mama, mira, li he ensenyat a la Laura els números en anglès!!

Dia de pluja
-Quina llàstima que us hagi plogut una mica avui que anàveu al zoo, ¿no?
-També m'agrada que plogui, mama, perquè així es reguen els arbres i m'he refrescat el cap!

Al vestidor del gimnàs
-Mama, li he vist el cul a aquella senyora...
-És normal, Quim: això és un vestidor. A més, no sé de què t'estranyes tant, perquè tots tenim cul. Tu, el papa, la Laura i jo ja has vist que tenim cul, ¿no?
-Sí. I el teu té chicha que es mou quan camines.
-Aix...

Més culs
Em repenjo a la paret del lavabo mentre el Quim es renta les dents, i accidentalment apago l'interruptor amb el cul.
-Mama, has de controlar més el teu cul.

La meva germana és bellugueta
-¿La camamilla va bé per al mal de coll?
-Home, les coses una mica calentones poden anar bé, sí.
-¿I per a què més va bé?
-Doncs mira, la camamilla ajuda a estar una mica més tranquil.
-Llavors n'hi hauríem de donar a la Laura!

La influència de Mortadel·lo
-Mama, només em queda això de l'ou Kinder. ¿Ho vols tastar?
-No, gràcies.
-Però és molt bo! L'has de tastar!
-És que em fa una mica d'angúnia, Quim. Gràcies, però acaba-te'l tu.
-Doncs me l'acabo jo. ¡Al buche!